diariluahanhati instagram photo

#

Diari Hati πŸ’ž Hidup ini penuh kepura-puraan bukan? 😒😒.Credit : @thebingkisan

Diari Hati πŸ’ž

  • 16.02.2018 16:26
  • 15

Hidup ini penuh kepura-puraan bukan? 😒😒 . Credit : @thebingkisanhati 😘 Tag Sahabat Tersayang πŸ’• #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #thebingkisanhati #dakwahlegend

DN Adnin Official #DN || #Rensta #Repost: @diariluahanhati via @renstapp Β·Β·Β·β€œ Saha

DN Adnin Official

  • 15.02.2018 05:52
  • 0

#DN || #Rensta #Repost: @diariluahanhati via @renstapp Β·Β·Β· β€œ Sahabat ketahuilah, Tiada yang lebih mengerti perasaanmu melainkan Allah.. πŸ’• Credit : @iaajaai Tag Sahabat Tersayang πŸ’ž #diariluahanhati #dakwahlegend ”

only4u berpesan sesama kite..bukan marah just ingatkan x elok mengumpat menga

only4u

  • 13.02.2018 05:39
  • 1

berpesan sesama kite..bukan marah just ingatkan x elok mengumpat mengata tu 😜 Btw terbaiklah suara dorang ni, nasyid sedap + deep pulak. haha πŸ˜‚πŸ‘ . Baginda mengingatkan, Mengumpat mengata di belakang, Bak memakan daging saudara sendiri, Walau amalmu menggunung tinggi. . Fitnah kata dan tulisan Pedihnya bagai tajam menikam Benar jadi salah, yang salah dijulang Terpadam hakikat kebenaran c/p dari diari luahan hati 😊 Credit : @servant.official #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend #dakwahmelaluinasyid #dakwahsentap #tarbiahhati #tarbiahsentap

Eyna Shariff #Repost @diariluahanhati (@get_repost)・・・◆Sekali Tuhan meng

Eyna Shariff

  • 12.02.2018 17:55
  • 0

#Repost @diariluahanhati (@get_repost) ・・・ β—† Sekali Tuhan menguji, Sekali itu kita bangkit menjadi lebih teguh. Sekali lagi Tuhan menduga, Maka sekali lagi jua kita menjadi hamba yang lebih luar biasa sabarnya. πŸ’ @dakwahlegend Tag Sahabat Tersayang πŸ’• #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž β—†Sekali Tuhan menguji,Sekali itu kita bangkit menjadi lebih teguh.

Diari Hati πŸ’ž

  • 12.02.2018 16:53
  • 11

β—† Sekali Tuhan menguji, Sekali itu kita bangkit menjadi lebih teguh. Sekali lagi Tuhan menduga, Maka sekali lagi jua kita menjadi hamba yang lebih luar biasa sabarnya. πŸ’ @dakwahlegend Tag Sahabat Tersayang πŸ’• #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž Quiz of the day πŸ”₯.Siapa tahu qari kita ni baca surah apa, ayat be

Diari Hati πŸ’ž

  • 11.02.2018 17:23
  • 4

Quiz of the day πŸ”₯ . Siapa tahu qari kita ni baca surah apa, ayat berapa ? Cer hampa comment kat bawah πŸ˜„β‡© . Credit : Ammar TV #diariluahanhati #dakwahlegend

NOR NADIA Orang kata,kekuatan seorang wanita adalah dye boleh senyum ketika diri

NOR NADIA

  • 11.02.2018 10:05
  • 1

Orang kata,kekuatan seorang wanita adalah dye boleh senyum ketika diri dalam kesedihan.. SETUJU???? #lawakhambar #lawakhabis #akuokey #diariluahanhati #akakkeningtebal #resepimudah

NOR NADIA Demi Allah aku xkuat..dan kerana Allah aku kena kuat..#luahanhati #a

NOR NADIA

  • 10.02.2018 22:34
  • 5

Demi Allah aku xkuat..dan kerana Allah aku kena kuat.. #luahanhati #akuokey #lawakhambar #diariluahanhati #kerjayaberseragam #tv3malaysia #kosmo πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Diari Hati πŸ’ž Allahu. Agak agak kita yang mana satu ? Muhasabah 😒Tag Sahabat Te

Diari Hati πŸ’ž

  • 10.02.2018 17:52
  • 10

Allahu. Agak agak kita yang mana satu ? Muhasabah 😒 Tag Sahabat Tersayang πŸ’ž #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž Yang paling penting akhlaknya πŸ’•Okay, siapa bijak cuba teka cerita

Diari Hati πŸ’ž

  • 10.02.2018 16:36
  • 31

Yang paling penting akhlaknya πŸ’• Okay, siapa bijak cuba teka cerita apa ni? hahah 😁 Credit : @jambimengaji Tag Sahabat Tersayang πŸ’ž #diariluahanhati #dakwahlegend

Nurul Hakimah Faudzi Baginda mengingatkan, Mengumpat mengata di belakang, Bak memakan dag

Nurul Hakimah Faudzi

  • 10.02.2018 12:01
  • 0

Baginda mengingatkan, Mengumpat mengata di belakang, Bak memakan daging saudara sendiri, Walau amalmu menggunung tinggi. . Fitnah kata dan tulisan Pedihnya bagai tajam menikam Benar jadi salah, yang salah dijulang Terpadam hakikat kebenaran Credit : @servant.official #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž Hampa setuju? πŸ˜‰ Dear hawa, tutuplah aurat dengan sempurna sayang.

Diari Hati πŸ’ž

  • 09.02.2018 16:46
  • 25

Hampa setuju? πŸ˜‰ Dear hawa, tutuplah aurat dengan sempurna sayang. Kerana dirimu begitu berharga 😘 Tag Sahabat Tersayang πŸ’ž #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž β—†Yang kita harapkan daripada manusia cuma dua iaitu ; 1) Nasihat

Diari Hati πŸ’ž

  • 08.02.2018 16:40
  • 3

β—† Yang kita harapkan daripada manusia cuma dua iaitu ; 1) Nasihat 2) Doa Itulah dua hadiah teristimewa yang akan mengeratkan ukhwah kerana Allah swt.β™‘ . Bila bertemu tidak jemu. Bila berpisah tidak gelisah. Kerana sentiasa ada DOA dan NASIHAT yang akan mengikat hati tatkala jauh dan dekat. πŸ˜‚β™₯ By @dakwahlegend Tag Sahabat Tersayang πŸ’ž #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž 🌸Buat jiwa-jiwa yang diuji, bersabarlah atas tiap dugaan yang meni

Diari Hati πŸ’ž

  • 07.02.2018 16:54
  • 18

🌸 Buat jiwa-jiwa yang diuji, bersabarlah atas tiap dugaan yang menimpa. Percayalah, kamu mampu menghadapinya. Mohonlah pada Allah agar diberi kekuatan dan ketabahan. πŸ’ͺ By @dakwahlegend Tag Sahabat Tersayang πŸ’ž #diariluahanhati #repostbydiariluahanhati #dakwahlegend

Eyna Shariff #Repost @diariluahanhati (@get_repost)・・・Buat Kamu, Insan Yang

Eyna Shariff

  • 06.02.2018 17:18
  • 0

#Repost @diariluahanhati (@get_repost) ・・・ Buat Kamu, Insan Yang Terpilih πŸ’• . Teruslah berjuang dan bersabar sayang, pasti ada hikmah disebalik setiap yang berlaku. Sama seperti setelah hujan berpanjangan, Allah hadirkan pelangi indah yang mewarnai awan. 🌈 Cuba senyum sikit ! 😊 Doa yang baik-baik selalu πŸ’ž By @dakwahlegend Tag Sahabat Tersayang πŸ’ #diariluahanhati #dakwahlegend

Ummi Permata Hati #Repost @diariluahanhati (@get_repost)・・・Buat Kamu, Insan Yang

Ummi Permata Hati

  • 06.02.2018 16:56
  • 0

#Repost @diariluahanhati (@get_repost) ・・・ Buat Kamu, Insan Yang Terpilih πŸ’• . Teruslah berjuang dan bersabar sayang, pasti ada hikmah disebalik setiap yang berlaku. Sama seperti setelah hujan berpanjangan, Allah hadirkan pelangi indah yang mewarnai awan. 🌈 Cuba senyum sikit ! 😊 Doa yang baik-baik selalu πŸ’ž By @dakwahlegend Tag Sahabat Tersayang πŸ’ #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž Buat Kamu, Insan Yang Terpilih πŸ’•.Teruslah berjuang dan bersabar s

Diari Hati πŸ’ž

  • 06.02.2018 16:06
  • 29

Buat Kamu, Insan Yang Terpilih πŸ’• . Teruslah berjuang dan bersabar sayang, pasti ada hikmah disebalik setiap yang berlaku. Sama seperti setelah hujan berpanjangan, Allah hadirkan pelangi indah yang mewarnai awan. 🌈 Cuba senyum sikit ! 😊 Doa yang baik-baik selalu πŸ’ž By @dakwahlegend Tag Sahabat Tersayang πŸ’ #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž Allahu sebaknya 😭😭.Dikisahkan, seorang lelaki datang kepada Ra

Diari Hati πŸ’ž

  • 06.02.2018 11:07
  • 15

Allahu sebaknya 😭😭 . Dikisahkan, seorang lelaki datang kepada Rasulullah Ψ΅Ω„Ω‰ Ψ§Ω„Ω„Ω‡ ΨΉΩ„ΩŠΩ‡ ΩˆΨ³Ω„Ω… lalu bertanya, β€œ Ya Rasulullah, bagaimana menurut anda tentang seseorang yang mencintai suatu kaum namun dia tidak mampu menjangkau (amalan soleh) mereka? ” Maka Rasulullah Ψ΅Ω„Ω‰ Ψ§Ω„Ω„Ω‡ ΨΉΩ„ΩŠΩ‡ ΩˆΨ³Ω„Ω… menjawab, β€œSeseorang itu akan bersama dengan orang yang dia cintai.” (HR. Al-Bukhari no. 5703 dan Muslim no. 2640) Credit : @iaajjaai #diariluahanhati #repostbydiariluahanhati

syakirAAzmi @Regrann from @diariluahanhati - Havana versi Sholawat Nabi πŸ’•Jang

syakirAAzmi

  • 06.02.2018 07:42
  • 1

@Regrann from @diariluahanhati - Havana versi Sholawat Nabi πŸ’• Jangan rindu, berat.. Tapi rindu pada Rasulullah itu nikmat 😍 Jangan hanya berdiam diri.. Mari ikut sholawat, biar rindu padanya makin menguat. Ψ§ΩŽΩ„Ω„Ω‡ΩΩ…Ω‘ΩŽ Ψ΅ΩŽΩ„ΩΩ‘ ΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω ΩˆΩŽΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ ؒلِ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω 🌸 Credit : @aleehya Tag Sahabat Tersayang πŸ’ž #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #selawat #sholawat #cintarasul

Diari Hati πŸ’ž β—†Tiada insan suci yang tidak mempunyai masa lampau. Dan tiada insan

Diari Hati πŸ’ž

  • 05.02.2018 16:20
  • 2

β—† Tiada insan suci yang tidak mempunyai masa lampau. Dan tiada insan berdosa yang tidak mempunyai masa depan. Percayalah, pintu taubat sentiasa terbuka luas buat hambaNya yang bersungguh-sungguh ingin berubah dan bertaubat. ❀ By @dakwahlegend Tag Sahabat Kesayangan πŸ’ž #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Uwais Al-Qarni94 Ya Rasulullah, Salam Untukmu πŸ’žSelawat dan salam semoga terlimpah

Uwais Al-Qarni94

  • 05.02.2018 05:42
  • 0

Ya Rasulullah, Salam Untukmu πŸ’ž Selawat dan salam semoga terlimpah curah, Pada junjungan kita junjungan kita semua, Nabi Muhammad tercinta Rasul pembawa cahaya, Manusia hebat sempurna akhlaknya πŸ’• Ψ§ΩŽΩ„Ω„Ω‡ΩΩ…Ω‘ΩŽ Ψ΅ΩŽΩ„ΩΩ‘ ΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω ΩˆΩŽΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ ؒلِ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω 🌸 Credit : @aleehya_plus #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž 🌸Dalam ujian, Allah sisipkan rasa rinduNya padamu, kerana Dia tah

Diari Hati πŸ’ž

  • 04.02.2018 16:21
  • 4

🌸 Dalam ujian, Allah sisipkan rasa rinduNya padamu, kerana Dia tahu kau akan lebih sering mengingatiNya saat ujian menghampiri. Dalam ujian, Allah sisipkan rasa rinduNya padamu, kerana Dia tahu engkau akan lebih sering bersujud padaNya saat ujian melanda. Dalam ujian, Allah sisipkan rasa rinduNya padamu, kerana Dia tahu engkau akan lebih sering merintih memohon padaNya saat ujian menerpa. Ya. Itulah cara Allah agar engkau selalu mendekat kepadaNya. Bersangka baiklah ❀ By @dakwahlegend #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Sharifah Mastura #Repost from @diariluahanhati by @quicksave.app・・・◆Jaga ima

Sharifah Mastura

  • 04.02.2018 06:20
  • 0

#Repost from @diariluahanhati by @quicksave.app ・・・ β—† Jaga iman. Jaga hati. πŸ’ Mungkin dulu kau pernah menangisi dia yang meninggalkan atau yang pernah menyakiti. Ingatlah, itu teguran dari Sang Pembolak balik hati kerana kau telah lupa padaNya. Kerana telah semakin jauh dariNya. Biarkan dia pergi. Kelak akan ada seseorang yang akan menggenggam jemarimu saat kau sudah menjadi halal untuknya. Mungkin saat ini dia sedang berusaha memperbaiki diri, sedang menggapai mimpinya agar kelak dapat menghalalkanmu. Maka, perbaikilah dirimu juga. Usah bersedih. " Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah hati menjadi tenang." πŸ’• By @dakwahlegend #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend #InstaSaveApp #QuickSaveApp

uzlah_rib.989 Ya Rasulullah, Salam Untukmu πŸ’žSelawat dan salam semoga terlimpah

uzlah_rib.989

  • 03.02.2018 18:18
  • 0

Ya Rasulullah, Salam Untukmu πŸ’ž Selawat dan salam semoga terlimpah curah, Pada junjungan kita junjungan kita semua, Nabi Muhammad tercinta Rasul pembawa cahaya, Manusia hebat sempurna akhlaknya πŸ’• Ψ§ΩŽΩ„Ω„Ω‡ΩΩ…Ω‘ΩŽ Ψ΅ΩŽΩ„ΩΩ‘ ΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω ΩˆΩŽΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ ؒلِ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω 🌸 Credit : @aleehya_plus Tag Sahabat Tersayang πŸ’ž #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend #Repost @diariluahanhati with @insta.save.repost β€’ β€’ β€’

Nur'Adinie Bt. Abd Malik Repost from @diariluahanhati @TopRankRepost #TopRankRepost β—†Jaga im

Nur'Adinie Bt. Abd Malik

  • 03.02.2018 17:43
  • 0

Repost from @diariluahanhati @TopRankRepost #TopRankRepost β—† Jaga iman. Jaga hati. πŸ’ Mungkin dulu kau pernah menangisi dia yang meninggalkan atau yang pernah menyakiti. Ingatlah, itu teguran dari Sang Pembolak balik hati kerana kau telah lupa padaNya. Kerana telah semakin jauh dariNya. Biarkan dia pergi. Kelak akan ada seseorang yang akan menggenggam jemarimu saat kau sudah menjadi halal untuknya. Mungkin saat ini dia sedang berusaha memperbaiki diri, sedang menggapai mimpinya agar kelak dapat menghalalkanmu. Maka, perbaikilah dirimu juga. Usah bersedih. " Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah hati menjadi tenang." πŸ’• By @dakwahlegend #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž β—†Jaga iman. Jaga hati. πŸ’Mungkin dulu kau pernah menangisi dia y

Diari Hati πŸ’ž

  • 03.02.2018 16:54
  • 17

β—† Jaga iman. Jaga hati. πŸ’ Mungkin dulu kau pernah menangisi dia yang meninggalkan atau yang pernah menyakiti. Ingatlah, itu teguran dari Sang Pembolak balik hati kerana kau telah lupa padaNya. Kerana telah semakin jauh dariNya. Biarkan dia pergi. Kelak akan ada seseorang yang akan menggenggam jemarimu saat kau sudah menjadi halal untuknya. Mungkin saat ini dia sedang berusaha memperbaiki diri, sedang menggapai mimpinya agar kelak dapat menghalalkanmu. Maka, perbaikilah dirimu juga. Usah bersedih. " Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah hati menjadi tenang." πŸ’• By @dakwahlegend #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž Hahah tak sangka kami comel. Hampa macam mana ? πŸ˜‚πŸ˜œ #diariluahanh

Diari Hati πŸ’ž

  • 03.02.2018 16:21
  • 24

Hahah tak sangka kami comel. Hampa macam mana ? πŸ˜‚πŸ˜œ #diariluahanhati Tag Sahabat Tersayang πŸ’žπŸ’ž

Diari Hati πŸ’ž Ya Rasulullah, Salam Untukmu πŸ’žSelawat dan salam semoga terlimpah

Diari Hati πŸ’ž

  • 03.02.2018 15:43
  • 42

Ya Rasulullah, Salam Untukmu πŸ’ž Selawat dan salam semoga terlimpah curah, Pada junjungan kita junjungan kita semua, Nabi Muhammad tercinta Rasul pembawa cahaya, Manusia hebat sempurna akhlaknya πŸ’• Ψ§ΩŽΩ„Ω„Ω‡ΩΩ…Ω‘ΩŽ Ψ΅ΩŽΩ„ΩΩ‘ ΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω ΩˆΩŽΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ ؒلِ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω 🌸 Credit : @aleehya Tag Sahabat Tersayang πŸ’ž #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Ummi Permata Hati #Repost @diariluahanhati (@get_repost)・・・◆Jangan disangka,

Ummi Permata Hati

  • 02.02.2018 19:47
  • 0

#Repost @diariluahanhati (@get_repost) ・・・ β—† Jangan disangka, Mereka yang sering tersenyum, Tidak menyimpan duka di dalam dada. Malah jangan disangka, Mereka yang sering kelihatan gembira, Tidak punya dugaan di dalam hidup mereka. Boleh jadi, Mereka ini cuba bersembunyi, Disebalik kedukaan hati. Malah boleh jadi, Mereka ini cuba menghibur hati, Dengan senyuman tanpa henti. Ingat, Tersenyumlah saat dirimu diuji. Andai kamu mampu tersenyum sekarang, Disaat dugaan datang melanda nanti, Pasti kamu bisa mengukir kembali senyuman itu 🌸 By @dakwahlegend πŸ’• #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž Tag sahabat yang sentiasa ada di saat kita memerlukan. Moga Allah peli

Diari Hati πŸ’ž

  • 02.02.2018 16:25
  • 115

Tag sahabat yang sentiasa ada di saat kita memerlukan. Moga Allah pelihara mereka. 😘 #diariluahanhati Tag Sahabat Tersayang πŸ’• Silakan Save & Share 🌸 Nak Quotes & Nasihat Terbaik: Follow @dakwahlegend Follow @dakwahlegend

Diari Hati πŸ’ž β—†Jangan disangka,Mereka yang sering tersenyum,Tidak menyimpan duk

Diari Hati πŸ’ž

  • 02.02.2018 15:55
  • 2

β—† Jangan disangka, Mereka yang sering tersenyum, Tidak menyimpan duka di dalam dada. Malah jangan disangka, Mereka yang sering kelihatan gembira, Tidak punya dugaan di dalam hidup mereka. Boleh jadi, Mereka ini cuba bersembunyi, Disebalik kedukaan hati. Malah boleh jadi, Mereka ini cuba menghibur hati, Dengan senyuman tanpa henti. Ingat, Tersenyumlah saat dirimu diuji. Andai kamu mampu tersenyum sekarang, Disaat dugaan datang melanda nanti, Pasti kamu bisa mengukir kembali senyuman itu 🌸 By @dakwahlegend πŸ’• #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #dakwahlegend

Unit Dakwah USAS ۞ Ψ§ΩŽΩ„Ω„Ω‡ΩΩ…Ω‘ΩŽ Ψ΅ΩŽΩ„ΩΩ‘ ΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ مُΨ

Unit Dakwah USAS

  • 02.02.2018 06:57
  • 0

۞ Ψ§ΩŽΩ„Ω„Ω‡ΩΩ…Ω‘ΩŽ Ψ΅ΩŽΩ„ΩΩ‘ ΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω ΩˆΩŽΨΉΩŽΩ„ΩŽΩ‰ ؒلِ Ψ³ΩŽΩŠΩΩ‘Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ω…ΩΨ­ΩŽΩ…Ω‘ΩŽΨ―Ω ۞ . "Kirimkan surat cinta kepada Nabi Muhammad ο·Ί yang berupa selawat sehingga kelak engkau akan mendapat syafaatnya." [Habib Ali bin Abdul Aziz bin Jindan] Cintailah Para Ulama', Pewaris Para Anbiya' Credit : @kalam_ulama #repostbydiariluahanhati #diariluahanhati #selawat #sholawat #cintarasul

Diari Hati πŸ’ž Jangan bersedih, Allah tangguh untuk berikan yang terbaik bagi awak. S

Diari Hati πŸ’ž

  • 01.02.2018 16:48
  • 11

Jangan bersedih, Allah tangguh untuk berikan yang terbaik bagi awak. Sabar ya 🌸 #diariluahanhati #dakwahlegend Tag Sahabat Tersayang πŸ’žπŸ’ž