hargabolehnego instagram photo

#

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 23.06.2018 08:54
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 13.06.2018 18:04
  • 4

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 120. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 13.06.2018 09:06
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 120. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 13.06.2018 04:35
  • 2

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 120. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 12.06.2018 18:29
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred 5A. Saiz daripada 36 - 40 euro. . Harga pasaran RM 199. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 140 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 12.06.2018 10:03
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 119. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 12.06.2018 06:25
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred 5A. Saiz daripada 36 - 40 euro. . Harga pasaran RM 199. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 140 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 11.06.2018 18:23
  • 3

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 44 euro. . Harga pasaran RM 119. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 80 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#leadermsempire

By Amira Huda 💜 Hye guys , bertemu kembali ! 💃.Psst , korang nak tahu tak antara

By Amira Huda 💜

  • 11.06.2018 18:11
  • 0

Hye guys , bertemu kembali ! 💃 . Psst , korang nak tahu tak antara bahan" utama produk kiteorang ? haa meh dekat 🙊 Siapa kenal bahan" tu ? ke ada yang tak tahu 🤔 . . Sebelah kiri tu adalah gambar belimbing buluh yang telah direbus seharian sehingga menjadi kehitaman , antara bahan wajib dalam salah satu produk kami ! rasanya sedikit masam kelat tapi dialah perencah utama 😋 . . . Siapa tahu jenis ikan apa tu ? ada yang kata ikan sardin ? eh ye ke 😬 hehe tu namanya ikan selayang , bahan paling wajib jugak ni dalam satu lagi produk kami ! untuk pengetahuan semua , kami menjual 2 produk ( setakat ni ) dan akan kembangkan lagi , InshaAllah 💕 . . . . Specialnya produk kami ? diterbangkan secara khas dari Pahang Darul Makmur dan memang 💯 homemade !!!! . . nak tahu apa dia ? hehehe tunggu la 🙈 #sr #saent #belimbingbuluh #ikanselayang #bahanutama #100homemade #Pahang #KL #sedapmurmur #belumtestbelumtahu #pakatpakatbeli #hargabolehnego #kuptmkl #ent241

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 11.06.2018 10:46
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 44 euro. . Harga pasaran RM 119. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 80 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#leadermsempire

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 11.06.2018 01:50
  • 2

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 44 euro. . Harga pasaran RM 119. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 80 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#leadermsempire

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 10.06.2018 08:31
  • 1

"ANDA NAK SANDAL TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Sandal ni trending giler dan mmg berkualiti tinggi. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 80. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 50 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 10.06.2018 04:53
  • 1

"ANDA NAK SANDAL TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Sandal ni trending giler dan mmg berkualiti tinggi. Saiz daripada 36 - 40 euro. . Harga pasaran RM 80. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 50 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 10.06.2018 00:57
  • 0

"ANDA NAK SANDAL TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Sandal ni trending giler dan mmg berkualiti tinggi. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 80. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 50 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 09.06.2018 11:03
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 09.06.2018 07:21
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 09.06.2018 03:57
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

 ADIDAS PROPHERE CELL( DRAGONBALL EDITION! ).Size: 40-44.RM230.D

  • 08.06.2018 21:45
  • 0

ADIDAS PROPHERE CELL ( DRAGONBALL EDITION! ) . Size: 40-44 . RM230 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 ADIDAS PROPHERE GREY.Size: 40-44.RM230.DM FOR ORDER.#kasutmur

  • 08.06.2018 21:42
  • 1

ADIDAS PROPHERE GREY . Size: 40-44 . RM230 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 ADIDAS PROPHERE BLACK RED.Size: 40-44.RM230.DM FOR ORDER.#kasu

  • 08.06.2018 21:39
  • 0

ADIDAS PROPHERE BLACK RED . Size: 40-44 . RM230 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 ADIDAS PROPHERE BLACK WHITE.Size: 40-44.RM230.DM FOR ORDER.#ka

  • 08.06.2018 21:34
  • 0

ADIDAS PROPHERE BLACK WHITE . Size: 40-44 . RM230 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 ADIDAS PROPHERE ALL BLACK.Size: 40-44.RM230.DM FOR ORDER.#kasu

  • 08.06.2018 21:32
  • 0

ADIDAS PROPHERE ALL BLACK . Size: 40-44 . RM230 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 ADIDAS PROPHERE OLIVE TRACE.Size: 40-44.RM230.DM FOR ORDER.#ka

  • 08.06.2018 21:30
  • 0

ADIDAS PROPHERE OLIVE TRACE . Size: 40-44 . RM230 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 FILA DISRUPTOR SANDAL.36-44.RM220.DM FOR ORDER.#kasutmurah #i

  • 08.06.2018 21:28
  • 0

FILA DISRUPTOR SANDAL . 36-44 . RM220 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 FILA DISRUPTOR SANDAL.Size: 36-44.RM220.DM FOR ORDER.#kasutmur

  • 08.06.2018 21:26
  • 0

FILA DISRUPTOR SANDAL . Size: 36-44 . RM220 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 ADIDAS XR1 DARK GREY.Size: 43, 44.RM180.DM FOR ORDER.#kasutmur

  • 08.06.2018 21:22
  • 0

ADIDAS XR1 DARK GREY . Size: 43, 44 . RM180 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 ADIDAS XR1 BLACK.Size: 43, 44.RM160.DM FOR ORDER.#kasutmurah 

  • 08.06.2018 21:20
  • 0

ADIDAS XR1 BLACK . Size: 43, 44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS x Chanel( LIMITED ).Size: 36-40.RM170.DM FOR ORDER.#kasu

  • 08.06.2018 21:18
  • 0

VANS x Chanel ( LIMITED ) . Size: 36-40 . RM170 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS NEW ERA BLUE.Size: 36-44.RM149.DM FOR ORDER.#kasutmurah 

  • 08.06.2018 21:16
  • 0

VANS NEW ERA BLUE . Size: 36-44 . RM149 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 ADIDAS NMD WHITE.Size: 40-42.RM190.DM FOR ORDER.#kasutmurah #

  • 08.06.2018 21:14
  • 0

ADIDAS NMD WHITE . Size: 40-42 . RM190 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 Yeezy Supreme.Size: 40-43.RM180.DM FOR ORDER.#kasutmurah #igs

  • 08.06.2018 21:12
  • 0

Yeezy Supreme . Size: 40-43 . RM180 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 NIKE THEA NUDE PINK.Size: 37, 38.RM180.DM FOR ORDER.#kasutmura

  • 08.06.2018 21:10
  • 0

NIKE THEA NUDE PINK . Size: 37, 38 . RM180 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 NIKE THEA NUDE MAROON.Size: 38, 40.RM180.DM FOR ORDER.#kasutmu

  • 08.06.2018 21:09
  • 0

NIKE THEA NUDE MAROON . Size: 38, 40 . RM180 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 NIKE THEA NUDE GREEN 🐲.Size: 36, 37.RM180.DM FOR ORDER.#kas

  • 08.06.2018 21:07
  • 0

NIKE THEA NUDE GREEN 🐲 . Size: 36, 37 . RM180 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 NIKE THEA NUDE BROWN.Size: 36, 39, 40.RM180.DM FOR ORDER.#kasu

  • 08.06.2018 21:05
  • 0

NIKE THEA NUDE BROWN . Size: 36, 39, 40 . RM180 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS CHECKERBOARD Off-White.Size: 36-44.RM160.DM FOR ORDER.#ka

  • 08.06.2018 21:04
  • 0

VANS CHECKERBOARD Off-White . Size: 36-44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS CHECKERBOARD BLACK YELLOW.Size: 36-44.RM160.DM FOR ORDER.

  • 08.06.2018 21:01
  • 0

VANS CHECKERBOARD BLACK YELLOW . Size: 36-44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS CHECKERBOARD RED.Size: 40, 41, 44.RM160.DM FOR ORDER.#kas

  • 08.06.2018 20:59
  • 1

VANS CHECKERBOARD RED . Size: 40, 41, 44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS PADIN BLACK YELLOW( LIMITED ).Size: 36-44.RM180.DM FOR ORD

  • 08.06.2018 20:56
  • 1

VANS PADIN BLACK YELLOW ( LIMITED ) . Size: 36-44 . RM180 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS NEW ERA MAROON.Size:36-44.RM149.DM FOR ORDER.#kasutmurah

  • 08.06.2018 20:53
  • 0

VANS NEW ERA MAROON . Size:36-44 . RM149 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS SK8 Hi-Cut BLACK.Size: 36-44.RM160.DM FOR ORDER.#kasutmur

  • 08.06.2018 20:49
  • 1

VANS SK8 Hi-Cut BLACK . Size: 36-44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS OLD SKOOL PATTA BLACK.Size: 36-44.RM160.DM FOR ORDER.#kas

  • 08.06.2018 20:47
  • 0

VANS OLD SKOOL PATTA BLACK . Size: 36-44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS OLD SKOOL PATTA WHITE.Size: 36-44.RM160.DM FOR ORDER.#kas

  • 08.06.2018 20:44
  • 0

VANS OLD SKOOL PATTA WHITE . Size: 36-44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS OLD SKOOL RED.Size: 36-44 .RM160.DM FOR ORDER.#kasutmurah

  • 08.06.2018 20:40
  • 0

VANS OLD SKOOL RED . Size: 36-44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS OLD SKOOL BLACK.Size: 36-44 .RM160.DM FOR ORDER.#kasutmura

  • 08.06.2018 20:38
  • 0

VANS OLD SKOOL BLACK . Size: 36-44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 FILA Disruptor Pink.Size: 36-40 👱🏻‍♀️.RM220.DM FOR O

  • 08.06.2018 20:35
  • 0

FILA Disruptor Pink . Size: 36-40 👱🏻‍♀️ . RM220 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 FILA Disruptor Nude( ONLY 43 LEFT! ).Size: 36-40.RM220.DM FOR O

  • 08.06.2018 20:33
  • 0

FILA Disruptor Nude ( ONLY 43 LEFT! ) . Size: 36-40 . RM220 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 FILA Disruptor Black/White.Size: 36-40.RM220.DM FOR ORDER.#kas

  • 08.06.2018 20:30
  • 0

FILA Disruptor Black/White . Size: 36-40 . RM220 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 VANS CheckerBoard Off White.Size: 36-44.RM160.DM FOR ORDER.#ka

  • 08.06.2018 20:27
  • 1

VANS CheckerBoard Off White . Size: 36-44 . RM160 . DM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti#trustedseller #swagxshop

 NIKE Airmax 97 OG X Undefeated Green.Size: 36-44.RM249.PM FOR OR

  • 08.06.2018 20:16
  • 0

NIKE Airmax 97 OG X Undefeated Green . Size: 36-44 . RM249 . PM FOR ORDER . #kasutmurah #igshopshoes #kedaikasutmurah #vansmurah#adidasmurah #kasutbudak #kasutdewasa#hargabolehnego #kasuthipstermurah #kasutstyle#kasutberjenamamurah #kasuttiptop #kasutsukan#sportswear #shoesformen #shoesforwomen#kasuttahanlasak #berkualiti #trustedseller #swagxshop

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 08.06.2018 17:55
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#bbk

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 08.06.2018 10:10
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#bbk

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 08.06.2018 05:28
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#bbk

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 08.06.2018 01:40
  • 2

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 07.06.2018 17:50
  • 3

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 07.06.2018 13:20
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

PM&CO. beli mahal² membazir je. upah print dkt sini baru brp huhuhuhu.. For

PM&CO.

Klang

  • 07.06.2018 06:37
  • 1

beli mahal² membazir je. upah print dkt sini baru brp huhuhuhu.. For any inquiry DM or whatsapp 0133335346 #printingbajutermurah #printingpalingmurah #bajukelasmurah #bajufamilyday #bajurewang #bajujersi #bajukonvoi #bajugroup #topi #tudung #cap #beg #cawan #mug #sarungbantal #printingmy #printdotmy #terlajakmurah #hargabolehnego #sampaijadi

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 06.06.2018 13:23
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 44 euro. . Harga pasaran RM 149. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 100 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#zufy

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 06.06.2018 07:38
  • 2

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 44 euro. . Harga pasaran RM 149. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 100 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#zufy

PM&CO. bulan puasa ni ramai yg nak jadi

PM&CO.

Klang

  • 06.06.2018 05:20
  • 0

bulan puasa ni ramai yg nak jadi "Geng Masjid". ramai jgk yg tempah baju mcm ni.. For any inquiry DM or whatsapp 0133335346 #printingbajutermurah #printingpalingmurah #bajukelasmurah #bajufamilyday #bajurewang #bajujersi #bajukonvoi #bajugroup #topi #tudung #cap #beg #cawan #mug #sarungbantal #printingmy #printdotmy #terlajakmurah #hargabolehnego #sampaijadi

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 06.06.2018 04:35
  • 2

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 44 euro. . Harga pasaran RM 149. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 100 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#zufy

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 05.06.2018 17:24
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 42 - 45 euro. . Harga pasaran RM 120. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 05.06.2018 12:30
  • 3

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 42 - 45 euro. . Harga pasaran RM 120. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

PM&CO. i would rather walk with friends in the dark than walk alone in the li

PM&CO.

Klang

  • 05.06.2018 09:21
  • 0

i would rather walk with friends in the dark than walk alone in the light.. For any inquiry DM or whatsapp 0133335346 #printingbajutermurah #printingpalingmurah #bajukelasmurah #bajufamilyday #bajurewang #bajujersi #bajukonvoi #bajugroup #topi #tudung #cap #beg #cawan #mug #sarungbantal #printingmy #printdotmy #terlajakmurah #hargabolehnego #sampaijadi

PM&CO. Life is a mirror and will reflect back to the thinker what he thinks i

PM&CO.

Klang

  • 05.06.2018 09:19
  • 0

Life is a mirror and will reflect back to the thinker what he thinks into it. For any inquiry DM or whatsapp 0133335346 #printingbajutermurah #printingpalingmurah #bajukelasmurah #bajufamilyday #bajurewang #bajujersi #bajukonvoi #bajugroup #topi #tudung #cap #beg #cawan #mug #sarungbantal #printingmy #printdotmy #terlajakmurah #hargabolehnego #sampaijadi

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 05.06.2018 01:48
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 42 - 45 euro. . Harga pasaran RM 120. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 04.06.2018 18:39
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 139. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 100 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 04.06.2018 10:36
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 139. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 100 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 04.06.2018 03:33
  • 2

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 139. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 100 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 03.06.2018 13:56
  • 0

"ANDA NAK SANDAL LAWA?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Sandal ni lawa giler dan mmg berkualiti tinggi. Saiz daripada 35 - 40 euro. . Harga pasaran RM 70. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 40 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sandaladdiction

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 03.06.2018 08:14
  • 1

"ANDA NAK SANDAL LAWA?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Sandal ni lawa giler dan mmg berkualiti tinggi. Saiz daripada 35 - 40 euro. . Harga pasaran RM 70. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 40 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sandaladdiction

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 03.06.2018 05:41
  • 0

"ANDA NAK SANDAL LAWA?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Sandal ni lawa giler dan mmg berkualiti tinggi. Saiz daripada 35 - 40 euro. . Harga pasaran RM 70. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 40 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sandaladdiction

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 02.06.2018 10:00
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 120. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 02.06.2018 01:40
  • 3

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 41 - 45 euro. . Harga pasaran RM 120. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 85 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 01.06.2018 18:36
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 36 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

PM&CO. SMILE, it is the key that fits the lock of everybody's heart.. For any

PM&CO.

Klang

  • 01.06.2018 06:05
  • 0

SMILE, it is the key that fits the lock of everybody's heart.. For any inquiry DM or whatsapp 0133335346 #printingbajutermurah #printingpalingmurah #bajukelasmurah #bajufamilyday #bajurewang #bajujersi #bajukonvoi #bajugroup #topi #tudung #cap #beg #cawan #mug #sarungbantal #printingmy #printdotmy #terlajakmurah #hargabolehnego #sampaijadi

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 01.06.2018 05:21
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 36 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#sws

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 31.05.2018 17:00
  • 0

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH BARU JOIN DROPSHIP EFS SEKEJAP JE DAH DAPAT JANA DUIT 4 ANGKA💰 DALA

KASUT & SANDAL MURAH

  • 31.05.2018 12:13
  • 2

BARU JOIN DROPSHIP EFS SEKEJAP JE DAH DAPAT JANA DUIT 4 ANGKA💰 DALAM SEBULAN? . ❌X PERLU MODAL ❌X PERLU POS ✅ANDA HANYA PERLU PROMOTE SAHAJA . X PERLU SUSAH SUSAH UNTUK DAPATKAN DUIT GOYANG KAKI JE DUIT DAH MASUK💲💲 . JOIN DROPSHIP EMPIRE OF SHOES SEKARANG💼 . PM 013-3929206 JIKA BERMINAT #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#dropshipneeded

PM&CO. Kami menawarkan servis tempahan mencetak, sulam, dan custom untuk ROUN

PM&CO.

Klang

  • 31.05.2018 07:39
  • 0

Kami menawarkan servis tempahan mencetak, sulam, dan custom untuk ROUNDNECK T-SHIRT, COLLAR T-SHIRT, F1 CORPORATE UNIFORM, CUT-PIECE PRINTING, dan yang sewaktu dengannya. . Kami menawarkan servis tempahan barang-barang premium gift dan cenderahati seperti cetakan pada MUG, LANYARD, TOTE BAG, NON-WOVEN BAG, PEN, PENDRIVE, CAP, TOWEL, TROPHY, PHONE CASING, BANNER, BUNTING, dan yang sewaktu dengannya. . Kami menawarkan servis FABRIC and TEXTILE MAKER bagi tempahan JAHIT PUKAL, BAJU MELAYU, BAJU KURUNG, BAJU KEBAYA, JUBAH, KURTA, TUDUNG, SELENDANG, SERBAN, LANGSIR, segala jenis PAKAIAN, dan yang sewaktu dengannya. . Servis yang kami tawarkan adalah dibawah tanggungan kami. Tiada orang tengah, tiada dropshiper. Tempahan terus dari kilang. . Semua harga bagi tawaran di atas tidak tertakluk kepada sesuatu KUANTITI mahupun DESIGN. Apa yang kami cuba tawarkan adalah harga yang memenuhi KEHENDAK dan BUDGET pelanggan. . Untuk tempahan : Call / SMS / Whatsapp : 0133335346 Email us : printingtshirtmurah@yahoo.com Happy hour : 24 hours opened COD : Klang, Shah Alam, Subang, Puchong Visit our Facebook Fanpage : facebook.com/tshirtprintingmurah #printingbajutermurah #printingpalingmurah #bajukelasmurah #bajufamilyday #bajurewang #bajujersi #bajukonvoi #bajugroup #topi #tudung #cap #beg #cawan #mug #sarungbantal #printingmy #printdotmy #terlajakmurah #hargabolehnego #sampaijadi

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 31.05.2018 04:38
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH

KASUT & SANDAL MURAH

  • 30.05.2018 13:00
  • 1

"ANDA NAK KASUT TRENDING?" . Hehe jangan risau Kami Akan kabulkan Impian anda . Kasut ni trending giler sekarang. Kasut ni mmg berkualiti tinggi, Gred AAA. Saiz daripada 40 - 45 euro. . Harga pasaran RM 129. Tapi kami baik hati😇. Kami bagi murah je. Harga yg kami tawarkan mmg berbeza ngan igshop lain RM 90 sahaja😱. . Cepat² pm sebelum habis stok. Postage RM 10 SM / RM 15 SS. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#skl

KASUT & SANDAL MURAH HYE GUYS!!.SEMPENA SYAWAL YANG NAK DEKAT DAH NI. ADMIN AKAN BUAT 2 C

KASUT & SANDAL MURAH

  • 30.05.2018 08:54
  • 1

HYE GUYS!! . SEMPENA SYAWAL YANG NAK DEKAT DAH NI. ADMIN AKAN BUAT 2 CONTEST KEPADA FOLLOWERS DAN CUSTOMERS EMPIRE OF SHOES . FOLLOWERS BERPELUANG MENANG DUIT RAYA RM50😱 GUYS DAN CUSTOMERS AKAN BERPELUANG MENANG 1 KASUT FREE😆 . JANGAN LUPA ON NOTIFICATIONS IG @empire.of.shoes ni. . SEBARKAN CONTEST NI KEPADA KAWAN² ANDA. TAG RAKAN AWAK YANG NAK MENANG CONTEST NI. COMMENT "NAK MENANG" KALAU NAK JOIN CONTEST. #kasutmurah#kasutberkualiti#kasutmurahonline#kasutmurahmalaysia#hargakasihsayang#hargamurahgila#hargamampumilik#hargameletup#kasutcantik#kasutcomeylotey#kasutterlajaklaris#hargabolehnego#hargasahabat#like4like#instafamous#malaysiashoes#ootd#autolike#autofollow#autocomment#hargalelongmurah#hargastudent#kiniviral#kasutviral#love#contestsoon

PM&CO. Baju group untuk reunion, bercamping, hiking, percutian family murah²

PM&CO.

Klang

  • 30.05.2018 08:24
  • 0

Baju group untuk reunion, bercamping, hiking, percutian family murah². Design anda kepuasan anda kepuasan kami juga.. Untuk tempahan : Call / SMS / Whatsapp : +60133335346 Email us : printingtshirtmurah@yahoo.com Happy hour : 24 hours opened COD : Klang, Shah Alam, Subang, Puchong Visit our Facebook Fanpage : facebook.com/tshirtprintingmurah #printingbajutermurah #printingpalingmurah #bajukelasmurah #bajufamilyday #bajurewang #bajujersi #bajukonvoi #bajugroup #topi #tudung #cap #beg #cawan #mug #sarungbantal #printingmy #printdotmy #terlajakmurah #hargabolehnego #sampaijadi

PM&CO. Kami menawarkan servis tempahan mencetak, sulam, dan custom untuk ROUN

PM&CO.

Klang

  • 30.05.2018 05:17
  • 0

Kami menawarkan servis tempahan mencetak, sulam, dan custom untuk ROUNDNECK T-SHIRT, COLLAR T-SHIRT, F1 CORPORATE UNIFORM, CUT-PIECE PRINTING, dan yang sewaktu dengannya. . Kami menawarkan servis tempahan barang-barang premium gift dan cenderahati seperti cetakan pada MUG, LANYARD, TOTE BAG, NON-WOVEN BAG, PEN, PENDRIVE, CAP, TOWEL, TROPHY, PHONE CASING, BANNER, BUNTING, dan yang sewaktu dengannya. . Kami menawarkan servis FABRIC and TEXTILE MAKER bagi tempahan JAHIT PUKAL, BAJU MELAYU, BAJU KURUNG, BAJU KEBAYA, JUBAH, KURTA, TUDUNG, SELENDANG, SERBAN, LANGSIR, segala jenis PAKAIAN, dan yang sewaktu dengannya. . Servis yang kami tawarkan adalah dibawah tanggungan kami. Tiada orang tengah, tiada dropshiper. Tempahan terus dari kilang. . Semua harga bagi tawaran di atas tidak tertakluk kepada sesuatu KUANTITI mahupun DESIGN. Apa yang kami cuba tawarkan adalah harga yang memenuhi KEHENDAK dan BUDGET pelanggan. . Untuk tempahan : Call / SMS / Whatsapp : 0133335346 Email us : printingtshirtmurah@yahoo.com Happy hour : 24 hours opened COD : Klang, Shah Alam, Subang, Puchong Visit our Facebook Fanpage : facebook.com/tshirtprintingmurah #printingbajutermurah #printingpalingmurah #bajukelasmurah #bajufamilyday #bajurewang #bajujersi #bajukonvoi #bajugroup #topi #tudung #cap #beg #cawan #mug #sarungbantal #printingmy #printdotmy #terlajakmurah #hargabolehnego #sampaijadi