silameninggal instagram photo

#

😬Lawak Ke ni Dah Dah macam boboiyot petir da mimin tgk.. laju bebenor..💪🗿 Jaga

😬Lawak Ke ni Dah

  • 20.02.2018 16:34
  • 3

Dah macam boboiyot petir da mimin tgk.. laju bebenor . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

muhammad rafiq haziq (8/11/14) Spend time sat ngn bdak buas sorg niey hahahah😆😆 jrg2 da dpt jmp

muhammad rafiq haziq (8/11/14)

Wakaf Tapai

  • 20.02.2018 14:27
  • 0

Spend time sat ngn bdak buas sorg niey hahahah😆😆 jrg2 da dpt jmpa hang niey .. Nk bwt lagu mana kn org da x bg hang kawn ngn aq ..😊 #jgnkatekamixpayung#kamixramai#peaces_jangan_turun#bknacah²baik#koaqttapsistor#xskescrolllju#jgnkecamkami#20/2/18#nieycrekami#hidupbiarxdedengki#lulangsilumati#sikitxdegoyang#silamereput#silameninggal#prgijlnsmelu#wallaqskeatyaq#kamibdakkampung

ADI 💎 Lantak la ak nk pos apa pon sebok je #silameninggal

ADI 💎

  • 20.02.2018 12:21
  • 0

Lantak la ak nk pos apa pon sebok je #silameninggal

rin Gegor #kitacomel #silameninggal #ecoshop

rin

  • 19.02.2018 18:23
  • 0

Gegor #kitacomel #silameninggal #ecoshop

😬Lawak Ke ni Dah Pengaruh Sinetron barangkali mas yampun😥.@bryan_furran .💪🗿

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 18:09
  • 0

Pengaruh Sinetron barangkali mas yampun😥 . @bryan_furran . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Heaven on KFC tah kt mana tah ni.. kalo min tau kt mana haa min borong

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 18:06
  • 1

Heaven on KFC tah kt mana tah ni.. kalo min tau kt mana haa min borong tau🤣 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Mimin gurau jeh mimin gurau jeh🙄..💪🗿 Jaga Adab atau anda a

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 18:05
  • 1

Mimin gurau jeh mimin gurau jeh🙄 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Pompuan pantang nmpak cam tros hyeee😂..💪🗿 Jaga Adab atau a

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 18:05
  • 0

Pompuan pantang nmpak cam tros hyeee😂 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Elok cubit pipi pao tu sampai keluar inti kacang 😋😎..💪🗿

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 18:02
  • 0

Elok cubit pipi pao tu sampai keluar inti kacang 😋😎 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Ana la faa himm na 😣..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 18:00
  • 0

Ana la faa himm na 😣 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Apeni masuk majalah 3 cukup la😂..💪🗿 Jaga Adab atau anda ak

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 17:59
  • 0

Apeni masuk majalah 3 cukup la😂 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Jilake tuan kedai.. baik picit jerawat mimin yg batarabur ni😏..

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 17:55
  • 0

Jilake tuan kedai.. baik picit jerawat mimin yg batarabur ni😏 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Aduh.. dok mengidam kepak ayam tetiba mimin nmpak kepak ni 😋..

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 17:54
  • 0

Aduh.. dok mengidam kepak ayam tetiba mimin nmpak kepak ni 😋 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Ni ape kes gado2 ni.. mimin benci tau x😬..💪🗿 Jaga Adab ata

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 17:52
  • 0

Ni ape kes gado2 ni.. mimin benci tau x😬 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

AmirulNizan 💊 Hidup ni terlalu singkat untuk bersedih . #guaokje #pozingabahkau #sil

AmirulNizan 💊

  • 19.02.2018 14:10
  • 3

Hidup ni terlalu singkat untuk bersedih . #guaokje #pozingabahkau #silameninggal

[PutriNurHazwin] Aku jenis orang yang tk kesah orang nak cakap apa pasal aku , yang pen

[PutriNurHazwin]

Kg Kerdas 5, Gombak

  • 19.02.2018 11:45
  • 0

Aku jenis orang yang tk kesah orang nak cakap apa pasal aku , yang penting aku happy dgn life aku , orang yang tk suka aku tu gi mampos😑🖕 #silameninggal

😬Lawak Ke ni Dah Hahahahahah bole request @capriceofficial 🤣..💪🗿 Jaga Adab

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 10:56
  • 1

Hahahahahah bole request @capriceofficial 🤣 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Tersasul cakap ba alip ba ya plak😂..💪🗿 Jaga Adab atau anda

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 10:54
  • 2

Tersasul cakap ba alip ba ya plak😂 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Kapla ada tampar pipi🙄..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 10:53
  • 0

Kapla ada tampar pipi🙄 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Period is deadly🤤..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok#la

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 09:13
  • 0

Period is deadly🤤 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Muka semua tahan gelak suara siamang😂🤣..💪🗿 Jaga Adab at

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 09:10
  • 0

Muka semua tahan gelak suara siamang😂🤣 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Berfikir sebelum bertindak..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblo

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:57
  • 0

Berfikir sebelum bertindak . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Ni yg curi ayam goyeng mcd mimin tadi ni eh😠..💪🗿 Jaga Adab

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:54
  • 1

Ni yg curi ayam goyeng mcd mimin tadi ni eh😠 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Bila kau sedar mamak salah potong😂..💪🗿 Jaga Adab atau anda

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:51
  • 1

Bila kau sedar mamak salah potong😂 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Yang lemah semangat mohon jgn tgk 😢..💪🗿 Jaga Adab atau and

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:45
  • 0

Yang lemah semangat mohon jgn tgk 😢 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Sang kancil ingon menghadap sultan firaun😂..💪🗿 Jaga Adab a

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:42
  • 1

Sang kancil ingon menghadap sultan firaun😂 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Masuk America Got Talent dik🙄..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:38
  • 1

Masuk America Got Talent dik🙄 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Bagi yg pemalas tu 🤣..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:35
  • 2

Bagi yg pemalas tu 🤣 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Ingat main laga burung tadi😒..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:34
  • 1

Ingat main laga burung tadi😒 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Baru nk ckp tangga baru mop😋..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:31
  • 0

Baru nk ckp tangga baru mop😋 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Tula otak letak kt rokok lagi sape suruh🙃..💪🗿 Jaga Adab at

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:27
  • 1

Tula otak letak kt rokok lagi sape suruh🙃 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Masalah pelajar2 kt Malaysia🤦‍♂️..💪🗿 Jaga Adab atau

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:23
  • 0

Masalah pelajar2 kt Malaysia🤦‍♂️ . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Ah dasar mencret nobita..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:20
  • 2

Ah dasar mencret nobita . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Sejak dari hari itu.. Saipul tidak lagi makan pisang goreng cheese..

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:16
  • 0

Sejak dari hari itu.. Saipul tidak lagi makan pisang goreng cheese . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Elok masuk mastika tweet ni..💪🗿 Jaga Adab atau anda akan dibl

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:11
  • 1

Elok masuk mastika tweet ni . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

mr.sweet #silameninggal

mr.sweet

  • 19.02.2018 08:10
  • 0

#silameninggal

😬Lawak Ke ni Dah Ma bruddas know da wae....💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:09
  • 2

Ma bruddas know da wae.. . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Muka da macam platipus mintak sedekah da aku tgk haih😑..💪🗿

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:02
  • 0

Muka da macam platipus mintak sedekah da aku tgk haih😑 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Cepat je keluar baju black pantur ni😏..💪🗿 Jaga Adab atau a

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 08:00
  • 0

Cepat je keluar baju black pantur ni😏 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Banyak sgt komen negatif pasal movie ni... x tau la mimin nk tgk ke x

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 07:57
  • 0

Banyak sgt komen negatif pasal movie ni... x tau la mimin nk tgk ke x cite ninja tetel ni haduh..😔 . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

😬Lawak Ke ni Dah Siapa ada nampak mamat ni.. hilang kt tandas katanye... ..💪🗿 J

😬Lawak Ke ni Dah

  • 19.02.2018 07:54
  • 0

Siapa ada nampak mamat ni.. hilang kt tandas katanye... . . 💪🗿 Jaga Adab atau anda akan diblok #lawak #lawakhambar #mohonkecam #silameninggal #knuckles #ugandanknuckles #kelakar #hambar #ubatsedih #miminnoob

Zulhailmy A. Hamid 😂😂 It was a big lesson in my life. After this, I would not cut t

Zulhailmy A. Hamid

Tanah Perkuburan Islam, Kg Meru Klang

  • 19.02.2018 07:17
  • 4

😂😂 It was a big lesson in my life. After this, I would not cut the grill. I'd better cut the head of the dog so he could safely die in peace #dukesnotetohimself #lessonlearned #silameninggal #gotohell #idontgiveafuck #revenge #blackheart #hate #iwillnotstop #illkillyou

D' Crispy Selamat tengahari..#crispy #crunc #popiah #popianestumhorlicks

D' Crispy

  • 19.02.2018 06:29
  • 2

Selamat tengahari . . #crispy #crunc #popiah #popianestumhorlicks #dcrispy #eatsomechipmakeyoucalm #masakankampung #malayfoodstyle #malayculture #kakishare #kakipost #kakilikes #kakimakan #viralagency #silameninggal #neelofahijab #lofattah #fatzura #politeknik #politekniksultanahbahiyah #politeknikseberangperai #uitmpermatangpauh

Mohamad zulhamizan b. mansor Bersyukur dengan apa yg kita ada,Jangan pernah sesekali iri hati denga

Mohamad zulhamizan b. mansor

Taman Mutiara Rini

  • 18.02.2018 22:50
  • 0

Bersyukur dengan apa yg kita ada,Jangan pernah sesekali iri hati dengan kehidupan org lain,allah telah tetapkan rezeki untuk hambe-hambenye dan yang paling penting jangan lah habiskan koroi kt umah aku,sila meninggal bagi manusia2 durjana yg hanya tahu datang bawak telur dah sembang kencang #silameninggal #dokroknokhidup #stonedweed #poyakpatin #borakpacai #pacaiseparuh #cekelatmerahkroni #gengkampitmerah #cengkoroiiii

beby jas 💋 Orang kalau dah jenis busuk hati memang macam tu erk bila kita taruh a

beby jas 💋

  • 18.02.2018 19:16
  • 0

Orang kalau dah jenis busuk hati memang macam tu erk bila kita taruh apa saja dengki bila kita tak taruh apa pun tetap nak dengki jugak erk kalau lah aku ni kuat nak je aku angkat batu besar ini baling atas dia punya besi kecil petak buruk warna pink tuhh #hidupmenyusahkanoranglain #busukhati #pendengkitegar #carpinkugly #1familybusuk #silameninggal

Tuan Naim Firdaus Obike.. Haish x faham aku, ape masalah budak budak ni, kalau rase mak

Tuan Naim Firdaus

  • 18.02.2018 18:48
  • 12

Obike.. Haish x faham aku, ape masalah budak budak ni, kalau rase mak bapak korg x mampu nk beli basikal, usaha kerja cari rezeki halal, beli basikal, bukan nye curi basikal ni pastu gi bukak lock ngn tracker die babi,😤 bangsat tol, harap budak camni bertaubat sebelum meninggal, aku pon budak flat dik, x hadap pon smpai nk curi barang orang dik, tadi aku geram gak nak jentik biji kelentik diorg , sabar je la😰.., sib baik korg ramai , takut gak kene tarik seluar malu aku..(gambar sebagai hiasan) . . . . . . .#obikexbayarsayapon#maroh#obike#bangsat#budakflat#silameninggal

Nuh Asmawi ATM-lagu untuk laila cover drum...lepas geram jap..pakai headphone kal

Nuh Asmawi

Kuala Lumpur, Malaysia

  • 18.02.2018 16:56
  • 0

ATM-lagu untuk laila cover drum...lepas geram jap..pakai headphone kalau nak dgr dgn jelas #favourite #akimandthemajistret #lagumalaysia #laguuntuklaila #cover #drum #drummer #muzik #malaysia #beat #iamnoahlife #inicaraaku #taksuka #silameninggal #justlisten #peacenowar

Sly Aid yang jual vans metallica harge yahudi tu pernah pergi tgk konsert ke..

Sly Aid

Malaysia

  • 18.02.2018 15:29
  • 4

yang jual vans metallica harge yahudi tu pernah pergi tgk konsert ke..? jangan tau 2 lagu je...🤣🤘🏼#tanyaje #silameninggal #metallica #vansmetallica

Ahmadfareez One step closer 💏  May Allah ease everything 💞 #doakanyangbaikb

Ahmadfareez

Temerloh

  • 17.02.2018 19:16
  • 123

One step closer 💏 May Allah ease everything 💞 #doakanyangbaikbaikje #17feb2018

Properties Hunter ❌STRICTLY NO PM COMMENT‼️.🔴BACA DETAILS SAMPAI HBS👌🏻

Properties Hunter

  • 15.02.2018 03:14
  • 2

❌STRICTLY NO PM COMMENT‼️ . 🔴BACA DETAILS SAMPAI HBS👌🏻 . ☎️HUBUNGI👇🏻utk FAST REPLY👍🏻 www.wasap.my/60183660669 . . 📌PANDAN UTAMA SHOP APARTMENT @TAMAN PANDAN UTAMA, AMPANG: 🍀 Size: 720 sqft 🍀 Level: 1 🍀 3 bilik 🍀 2 bilik air 🍀 Leasehold/Bumi 🍀 Tenanted RENOVATION: + Lantai fully tiles + Table top + Grill pintu . NEARBY AMENITIES : ⭕️ Lebuhraya MRR2 ⭕️ Petronas ⭕️ Kedai-kedai ⭕️ Restoran ⭕️ Bengkel ⭕️ 3 minit to Masjid Nurul Hidaya ⭕️ 6 minit to Tesco Ampang ⭕️ Pusat Beli-Belah ⭕️ 10 minit to Galaxy Ampang ⭕️ 11 minit to stesen LRT Cempaka ⭕️ 15 minit to Hospital Ampang . =================== 📌Selling Price: rm210k *nego‼️ =================== . . 10% DEPOSIT TERM: ✔️Booking: 3.18% ✔️upon signing SPA: 6.82% (x ckp deposit?? - Call for consultation) . . More updated listing please visit/follow me at:- 🍎IG: o.myhaus 🎯FB: O.myhaus Properties . . DEAR OWNER/INVESTOR =================== Plan to SELL/RENT your properties, you are welcome to list with me. Providing one stop services: ✔️Bankers ✔️Lawyer ✔️Valuer ✔️Documentations ✔️Consultancy ✔️1 to 1 service . 🎁 FREE Marketing & Ready Prospect‼️ . 🔴DARI BYR SEWA BULAN2 BAIK BELI YG TENTU DH JADI MILIK SENDIRI‼️ . 🔴PELUANG YG SAMA X DTG BERKALI2‼️ . #belowmarketprice #selangor #hargatakmasukakal #ampang #pandanutama #apartment #ioi #mampumilik #rumahmurah #untung #jangancakapakaktakpayung #pejuanghartanah #lifestyle #RealEstate #silameninggal #investment #meneedhouse #mampumilik #realestate #sapacepatdiadapat #nhcrul

Properties Hunter ❌STRICTLY NO PM COMMENT ‼️.🔴BACA DETAIL SAMPAI HABIS YE👌

Properties Hunter

  • 14.02.2018 19:21
  • 4

❌STRICTLY NO PM COMMENT ‼️ . 🔴BACA DETAIL SAMPAI HABIS YE👌🏻 . ☎️HUBUNGI 👇🏻 utk FAST REPLY👌🏻 www.wasap.my/60183660669 . MENTARI COURT APARTMENT PETALING JAYA 🍀 Size: 771 sq ft 🍀 level 10 (Blok F) 🍀 Leasehold/Bumi lot 🍀 Tenanted 🍀 3 bedrooms 🍀 2 bathrooms 🍀 Strata ready . FACILITIES : ⭕️ Playground ⭕️ Swimming pool ⭕️ Nursery ⭕️ Kindergarden . AMENITIES: 🔹 SRK Kampung Lindungan, Sri KL 🔹 SMK Bandar Sunway 🔹 SMK Kampung Tunku 🔹 Colleges in the area such as Monash University 🔹 Sunway University College 🔹 The One Academy. 🔹 Mini market 🔹 Shops 🔹 Clinic 🔹 Surau 🔹 Restaurant . ACCESSIBILITY: 🔸 Federal Highway 🔸 LDP 🔸 NKVE 🔸 NPE 🔸 KESAS 🔸 Setia Jaya KTM station / BRT (walking distance) . 10% DEPOSIT TERM: ✔️Booking: 3.18% ✔️upon signing SPA: 6.82% (x ckp deposit?? - Call for consultation) . . More updated listing please visit/follow me at:- 🍎IG: o.myhaus 🎯FB: O.myhaus Properties . . DEAR OWNER/INVESTOR =================== Plan to SELL/RENT your properties, you are welcome to list with me. Providing one stop services: ✔️Bankers ✔️Lawyer ✔️Valuer ✔️Documentations ✔️Consultancy ✔️1 to 1 service . 🎁 FREE Marketing & Ready Prospect‼️ . . . #belowmarketprice #selangor #puchong #petalingjaya #apartment #ioi #mampumilik #rumahmurah #untung #pj #pejuanghartanah #jangancakapakaktakpayung #lifestyle #RealEstate #silameninggal #dengkil #ioicitymallputrajaya #investment #mampumilik #realestate #sapacepatdiadapat #probul

Properties Hunter ❌STRICTLY NO PM COMMENT ‼️.🔴BACA DETAIL SAMPAI HBS👌🏻

Properties Hunter

  • 13.02.2018 09:19
  • 3

❌STRICTLY NO PM COMMENT ‼️ . 🔴BACA DETAIL SAMPAI HBS👌🏻 . ☎️HUBUNGI👇🏻 utk FAST REPLY www.wasap.my/60183660669 . HOUSE DETAILS [CORNER UNIT] . APARTMENT TAMAN PUNCAK KINRARA, PUCHONG: 🍀 Size:650 sft 🍀 3 Rooms 🍀 2 bathrooms 🍀 Level: 4 (w.u) . ================= 📌Selling price:rm140k ================= . . 10% DEPOSIT TERM: ✔️Booking: 3.18% ✔️upon signing SPA: 6.82% (x ckp deposit?? - Call for consultation) . . More updated listing please visit/follow me at:- 🍎IG: o.myhaus 🎯FB: O.myhaus Properties . . DEAR OWNER/INVESTOR =================== Plan to SELL/RENT your properties, you are welcome to list with me. Providing one stop services: ✔️Bankers ✔️Lawyer ✔️Valuer ✔️Documentations ✔️Consultancy ✔️1 to 1 service . 🎁 FREE Marketing & Ready Prospect‼️ . 🔴DARI BYR SEWA BULAN2 BAIK BELI YG TENTU DH JADI MILIK SENDIRI‼️ . 🔴PELUANG YG SAMA X DTG BERKALI2‼️ . #belowmarketprice #selangor #puchong #cyberjaya #landed #apartment #ioi #mampumilik #rumahmurah #untung #pj #jangancakapakaktakpayung #pejuanghartanah #lifestyle #RealEstate #silameninggal #dengkil #ioicitymallputrajaya #investment #putrajaya #shahalam #mampumilik #realestate #sapacepatdiadapat #copdib